Nystart!!!! MBJanet!!!!


Detta skrev jag på tåget hem från Stockholm i fredags, trodde det hade kommit bort eftersom jag kopplades ner efter en stund :( Men här var det ju. Bättre sent än aldrig :)



Hej alla besökare!

Nu ska ni få höra, jag har varit på en personlig utvecklings kurs i Stockholm 2 dagar
och det har varit så inpirerande för mig.
Träffade 8 underbara människor som gav mig grymt med energi,
jag svävar som på moln och har fått mycke mycke positiv feedback av dessa fina kvinnor.
Jag har sån positiv avund för underbara kursledare Birgitta och önskar att jag en dag har en bråkdel av din närvaro och livs insikt, TACK snälla du för 2 fantastiska dagar <3
Åsa Åsa Åsa vilken energi du gav mig och tack snälla för att du cotchade mig till min blogg igen,
nu ska det verkligen läggas energi och kärlek här igen.
Jag ska ta mitt företag och mina alter jag tillverkar till en ny nivå så jag kan glädja fler runt om i landet.

Sitter nu på tåget hem från Stockholm och ska gå igenom lite av matrealet vi har fått och gjort under dessa dagar, och jag ska alltid ha dom framme i mitt liv så jag blir påmind över allt positivt jag fick uppleva på denna kursen.
vill också tacka Maggan på Mercuri Kongress för att du stöttade mig och gav mig en kick där bak så jag kom med denna fantastiska resa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0