kick off!!!

Hej vänner!

Nu har jag verkligen fått en nytändning i livet, här ska bloggas!!!
Var på kurs i Stockholm och träffade underbara människor,
dom gav mig så mycke energi och jag är så tacksam att fått ha dom i mitt liv <3



Av Åsa Ehrnholm fick jag verkligen en kick i baken till att lägga mer tid på min blogg,
TACK fina Åsa. Åsa bloggar själv, så gå in på
www.bloggaromtraning.se eller
www.ehrholm.se

Jag hoppas verkligen att jag får träffa alla dessa underbara människor igen!!

Här kommer lite nya bilder på alster som blivit till på den senaste tiden,
det nya i sortimentet är ju allt virkat.
Har fått total dille på att virka så nu blir det mycke betong med virkade detaljer fram över i kollektionen.

       

Komm snart tillbaks för nu kör jag så det ryker.....Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag ska fortsatt hålla ögonen öppna! :) Så mycket fint du har gjort!

2012-03-18 @ 22:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0