Betongfågelbad

I går var det lite gjutar tid, det blev ett fågelbad och
ett par krukor lämpliga för vårplantering.
Min kamera är för tillfället ur funktion men får nog plocka fram den lilla
kompakta kameran så jag kan lägga in lite nya bilder till er.

I går fick jag mail från form leverantören att mina nya gjut formar börjar bli klara,
han väntar på matrealet bara så är det dax att skära ut
ljusstakar, pall och kandelaber för marchaller.
LÄNGTAR så för att kunna se det färdiga resultatet.
Fick idag en förfrågan om att göra ett handfat till ett badrum :)
måste först ta reda på fakta om behandling av betongen så det funkar
rent praktiskt. Det är så härligt med nya utmaningar!!!!

Ha en underbar dag alla....Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0